06 Aralık 2010

Paypal ve Moneybookers nette para transfer etmenin kolay yolu!


Internetten resim, video vs. satışı yaparken bir de para transferi meselesi var. Önceden anlattığım tüm microstock siteleri ödemelerini ya Paypal ya da Moneybookers websiteleri aracılığıyla kolayca yapıyorlar. İkisi de Türkçe hizmet veriyorlar ve Türkiye bankalarına sorunsuz para transferi yapıyorlar. Sadece aşağıda bahsedeceğim gibi bazı bankalar kesinti yapıyor ya da kafalarına göre kuru TL'ye çeviriyorlar.
Ben hem Moneybookers'dan hem de Paypal'den ödeme aldım. Hem Garanti bankasına hem de Yapıkredi'ye moneybookers ve paypal'den transfer de aldım. Diğer bankaları bilmiyorum ama benim tavsiyem Yapıkredi'de hesabınız varsa oraya paranızı aktarın çünkü Garanti yanlış hatırlamıyorsam 20 TL ya da 20 USD civarı kesinti yapıyor, Yapikredi ise para kesmiyor. Çok para transfer ediyorsanız önemli olmayabilir ama aktardığınız para 100 USD civarında ise bankanın o kadar fazla kesmesi sinir bozucu oluyor. Paypal parayı transfer ederken kazandığınız USD'yi düşükçe bir kurdan TL'ye çevirip aktarıyor, burada da biraz kayıp olabiliyor. Moneybookers ise parayı doğrudan USD olarak aktarıyor, buradaki yapikredi hesabınıza. Eğer USD hesabınız yoksa da YKB otomatik olarak size USD hesabı açıyor. Böylece kazancınızı kayıpsız olarak alabiliyorsunuz. Benim önerim olabiliyorsa Moneybookers ve YKB ikilisini kullanın, en güzeli!
Paypal ve Moneybookers'a alışınca bir daha internet üzerinde kredi kartı kullanmak istemeyeceksiniz, inanın bana!
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Hiç yorum yok: